Neeroeteren - Aabenraa - Odense

7 augustus 2023 - Odense, Denemarken

Deze morgen was het moment eindelijk daar om te vertrekken op onze Scandinavische roadtrip. Nadat we de laatste dingen in de auto hadden geladen, afscheid hadden genomen van de achterblijvers in Neeroeteren en onze Finnie een megadikke knuffel hadden gegeven vertrokken we richting Aabenraa in Denemarken om daar een bezoekje te brengen aan Ulrik en zijn gezin. Hij heeft ook een Up with People verleden en hij had ons uitgenodigd om eens binnen te springen als we in de buurt waren. Na ongeveer 635 km waren we inderdaad in de buurt en besloot Anne dan ook om haar belofte na te komen. Ulrik en zijn vrouwtje Gitte verwelkomden ons met open armen en een zeer lekker taartje. Tegen 16u kwamen we aan en voor we het goed en wel beseften was het al dik 20u30. Het was een leuke ontmoeting met heel joviale open mensen die we beslist nog eens moeten overdoen in België. Vermits we nog een 130 km moesten rijden om onze eindbestemming van vandaag te bereiken besloten we dus tijdig te vertrekken omdat we niet te veel in het donker willen rijden. Aangekomen in Odense checkten we in in een kleine maar zeer propere B&B van waaruit we morgen naar Oslo rijden. Alweer een tripje van +/- 750 km.